nuffnang

Thursday, May 5, 2011

gadismu dalam koma~~

awak..hari ni saya cuma mampu terbaring kat sini..xmampu bersuara, xdpt melihat n xmampu bergerak walau utk seinci pun..
saya hanya mampu mendengar..jasad saya kaku di hadapan awak..
saya xtau sampai bila saya terpaksa begini..ni takdir saya..saya terpaksa terima..berita tentang saya, awak terima dgn air mata..
saya mnta maaf sbb buat awak susah hati..saya mnta maaf jadi punca air mata awak...
doc ckp, saya mungkin dah xde peluang..saya xpuas lagi dgn nikmat hidup...impian saya belum tercapai..saya nak jadi suri hidup awak..
tapi.....

awak..dah seminggu rasanya saya kat sini..mak ayah saya susah hati..kesian mak tiap hari temankan saya..
saya nak bangun, saya nak bukak mata, tengok awak, tengok mak, tengok ayah..nak peluk mak n ayah..saya nak mntak maaf dari mereka..
xsempat saya nk kasitau awak..mak ayah suka awak..so, mybe mereka boleh trima awak..tp camne skrg?? mesti awak hepi sgt kalau awak tau kan..
dlm seminggu ni, tiap hari awak dtg ziarah saya..awak crita mcm2 kat saya..awak crita tntang kita..saya ingat la semua tu..
xde pun saya lupa stiap saat saya dgn awak..tapi saya hepi sbb awak ingat jugak..hehe..kalau la awak boleh tengok saya senyum skarang..tiap kali dtg, awak bwk bunga ros putih kesukaan saya kan..saya tau..saya dpt hidu bau bunga tu..wangi....terima kasih ye wak..saya nak bangun wak....

awak..1hari tu awk x dtg..nape???saya tunggu awk..tapi, hari seterusnya awak dtg dgn seorang perempuan..dia sape??awak knlkan dia kat mak saya..
tapi nape awak ckp dia TUNANG awak??awak tau x, saya dengar la apa yg awak ckp....saya ni sape???nape awak xtunggu saya??menitis air mata saya..
awak xperasan kot..

awak..tiba2 badan saya mcm kena kejutan..dada saya sakit la..sakit sgt..tolong saya..tolong jgn tinggalkan saya..saya nk bangun, tengok awak..aduhh..sakitnya..
camne ni....saya xdpt bernafas..ayah jerit panggil doc..mak membaca 2kalimah syahadah kat telinga saya..sayu suara mak..
awak??awak tengok je kot..tp saya tau awak ada kat sebelah saya..
mak menyeka air mata saya..tu bukan air mata sakit..tu air mata sebab awak..
awak..
sakitnya..1badan saya sakit..sakit sangat..saya dah nak pergi ni..


saya pergi dulu k..saya xkuat nk tengok awak dgn dia.


hope awak hepi k..awak jgn sedih tau...izinkan saya tunggu awak kat sana..


Embun di pagi buta
Menebarkan bau asa
Detik demi detik ku hitung
Inikah saat ku pergi
Oh Tuhan ku cinta dia
Berikanlah aku hidup
Takkan ku sakiti dia
Hukum aku bila terjadi
(Korus)
Aku tak mudah mencintai
Aku tak mudah mengaku ku cinta
Aku tak mudah mengatakan
Aku jatuh cinta
Senandungku hanya untuk cinta
Tirakatku hanya untuk engkau
Tiada dusta sumpah ku cinta
Sampai ku menutup mata
Cintaku sampai ku menutup mata
Oh Tuhan ku cinta dia
Berikanlah aku hidup
Takkan ku sakiti dia
Hukum aku bila terjadi

4 comments: