nuffnang

Saturday, October 15, 2011

diari iqram-3

dear diary...


hari ni aku dapat tau sedikit pasal dia. ok la dari tak ada langsung. rupanya dia junior aku. dush! dush! tu la iqram. masa ada program dengan junior, bukannya nak involve. junior sendiri pun kau tak kenal.masa ni aku rasa macam lembab gila. slow! kalau tak, entah entah dah lama aku dapat dia.


IMAN OH IMAN. apa kau dah buat kat jantung aku ni. rasa sesak je. sesak macam kat times masa tengah sale. dan kau la penyesak tu. jantung aku penuh dengan kau! kau mengalir dalam saraf saraf yang berselirat kat jantung ni. terus lah mengalir. jangan berhenti. nanti aku mati. gila. jiwang. eh, iman. nama kau best la. aku suka. iman humaira. manis kan?


lagi, asal dia johor. JB kot. umur muda setahun dari aku. ok la tu. padan sangat.


tadi masa kuliah, aku nampak kau lalu kat depan bilik kuliah. tiba tiba peluh jantan aku keluar even masa tu suhu penghawa dingin serendah 16 darjah celsius. vibration jantung aku semakin pantas. kenapa? sebab kau mengepam cinta di jantung aku. nak je aku keluar kejar kau.


"hai. nama saya iqram hadi. nama glamour iqram. nama pendek iq. tapi orang panggil saya hadi. saya future husband awak. so, tak kisah la kalau awak dah ada boy sekarang. tapi nanti awak kena kahwin dengan saya."


kalau aku cakap macam tu, agak agak apa respond dia? dia dah ada boy ke? kalau betul la dia dah ada boy, aku kena la sabar tungggu 2,3 tahun lagi. habis belajar, aku terus gi pinang je. tak payah nak jadi boyfriend dia.


by the way, tadi ada member selaku president kelab rakan muda ajak aku join panjat gunung. macam best kan? daftar je lah.


p/s : iman humaira. aku janji. satu hari nanti, pasti ada detik untuk kita bertemu. bila??? tungguuuuuuu..... :)


(bersambung)




.

0 comments:

Post a Comment